CZŁOWIEK vs. MASZYNY 1-0
Po wielu bezsennych nocach pragniemy ogłosić, że największe problemy zostały rozwiązane.
Strefa Klienta działa prawidłowo a składanie nowych zamówień oraz dostęp do VPN znów są możliwe.
Użytkownicy, którzy łączą się poprzez aplikację OpenVPN, proszeni są o pobranie nowej konfiguracji ze Strefy Klienta. Musieliśmy przekonfigurować serwery VPN, więc nie da się już połączyć używając starego pliku .ovpn .
Użytkownicy, którzy łączą się poprzez aplikację TwojeVOD.pl, nie zauważą zmiany. Aplikacja sama pobierze nową konfigurację.
Użytkowników, którzy dostali wielokrotne e-maile o nowych rachunkach, płatnościach itp., prosimy o zignorowanie tych wiadomości. Wszystkie transakcje zostały ręcznie sprawdzone i poprawione.
Dziękujemy za wyrozumiałość i wsparcie w tych trudnych dla nas chwilach. Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia.
W razie problemów lub pytań, prosimy o utworzenie nowego zgłoszenia w Strefie Klienta bądź wysłanie wiadomości na nasz profil na Facebooku.
Pozdrawiamy,
Zespół TwojeVOD.pl
Sobota, Październik 2, 2021